tirsdag 9. april 2013

Hagestart 2013

Akkurat som tidligere år er jeg klar for vår allerede andre påskedag.
På ei uke har jeg allerede vært tre turer på hagesenter.
Det ble ikke akkurat mindre morsomt etter at min kjære svigerfar bestemte seg for å kjøpe drivhus til meg! Utrolig heldig er jeg.
Nå er det bare å begynne planleggingen!!
Hvor skal jeg ha det?
Hvordan skal underlaget være?
Hva slags utstyr skal jeg ha inni?
Hva slags miljø skal jeg lage rundt det?
Osv osv..
Morsomt er det ihvertfall!!

Før påske hadde jeg sådd en del frø, sånn bare i det små...
Nå har såingen min tatt nye høyder. For å være sikker på at resten av familien er på min side her, passe jeg på å involvere dem alle sammen!
Martin mente at vi bare måtte ha vannmelon, Sindre har hjulpet til å så i dag og Torkel har fått et lite praktisk oppdrag med tanke på vanningen i drivhuset.

Fant akkurat ut at jeg har over 200 potter stående til spiring nå!
Det blir både rotgrønnsaker, salater, fire forskjellige tomater, agurk og et hav av blomster!!

Vurderer å grave fram pallekarmene mine....

Bare å fryde seg framover!!!
Husk å nyte;-)











2 kommentarer:

  1. Dette blir hyggelig Inger Johanne. :)
    Du har jo skikkelig småbruk du nå. Hehe....
    Det blir spennende å se alt det gode du skal dyrke frem. Skal du ha blomster i drivhuset også?

    Klem M.

    SvarSlett
  2. Det blir både blomster og grønnsaker Marit;-)

    SvarSlett